نَص

هر کلام آشکار

نَص

هر کلام آشکار

هیچ کس در من جنونم را به تو باور نکرد

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ق.ظ

لَکان میگفت تاکید بیش از حد بر ایگو، زندگی مارو تباه میکنه اتفاقا، فروید باید ساکت بشه. نزدیکی بیش از حد بر ابژه(شی ء، دیگری، دوزخِ سارتر)، موجب اضطراب است. (درد من هم همین بود) به دلیل اینکه ما در جهانِ دیگری، ثانوی هستیم، همانطور که جهان من ابتدا برای خودم است. و ترس از دوم بودن، ترس از تفاوت معیارها و متر و اندازه های جهان او و جهان من، باعث اضطرابمان است.  
اما من ترسم از دست دادنِ دنیای خودم در مواجهه با دیگری ها بود...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ق.ظ
  • نص

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی